Somebody Somewhere er tilbake – se første teaser fra sesong 3

28 august 2024

Den tredje og siste sesongen av den prisbelønte HBO Original-serien Somebody Somewhere kommer til Max i oktober.

SE TEASEREN HER

Den prisbelønte og kritikerroste HBO Original-komedien Somebody Somewhere er tilbake med en tredje og siste sesong. Serien er skrevet og executive produsert av komiker og sanger Bridget Everett som også spiller hovedrollen som Sam.

Sam er født og oppvokst i Kansas. På overflaten er det her hun hører hjemme, men bak fasaden sliter hun med å passe inn i den lille hjembyens rammer og rutiner. Hun sliter med å akseptere tapet av en av sine nærmeste, men musikk og sang blir redningen som introduserer henne for et fellesskap av malplasserte mennesker som heller ikke passer inn i småbyen de bor i. Sam får erfare at det tross alt er mulig å finne "sine folk", og stemmen sin, hvor som helst, et eller annet sted. I sesong tre av Somebody Somewhere får vi se karakterene utvikle seg mot alle odds.

I tillegg til Bridget Everett som Sam Miller, ser vi Jeff Hiller (Joel), Mary Catherine Garrison (Tricia Miller), Tim Bagley (Brad), Murray Hill (Fred Rococo), Jennifer Mudge (Susan), Mercedes White (Tiffani) og Meighan Gerachis (Irma) i den nye sesongen. Et nytt tilskudd til rollegalleriet er islandske Ólafur Darri Ólafsson som karakteren Iceland.

Bridget Everett er hovedrolleinnehaver, manusforfatter og executive produsent for Somebody Somewhere; Hannah Bos er seriens medskaper, manusforfatter og executive produsent; Paul Thureen er medskaper, manusforfatter og executive produsent og Carolyn Strauss er seriens executive produsent.

Om den nye sesongen uttaler de følgende: «Det har vært en drøm å bringe denne verdenen til live, og å gjøre det sammen med HBO. Vi sender all vår kjærlighet og en takk på størrelse med Kansas-prærien til Amy, hele HBO-familien, og til alle de talentfulle og omsorgsfulle skuespillerne og medvirkende. Essensen av Somebody Somewhere er vennskap, og vi kommer alltid til å verdsette vennskapene som har oppstått både på skjermen og i kulissene.»

Executive produsenter for sesong 3 er Carolyn Strauss fra Mighty Mint, Jay Duplass, Mark Duplass og Mel Eslyn fra Duplass Brothers Productions, og Tyler Romy. Serien er produsert av Shuli Harel. Sesong 3 er skrevet av Hannah Bos og Paul Thureen, Bridget Everett, Lisa Kron og Lennon Parham, og er regissert av Jay Duplass, Robert Cohen og Lennon Parham.

Sesong 3 av Somebody Somewhere har premiere 28. oktober på Max.

Sesong 1 og 2 kan strømmes nå, kun på Max.

Pressebilder kan lastes ned her.
Brukernavn "press", passord "press2024".

Celine Ryel

Max, MILF of Norway, Sinnasnekker'n, Neste sommer, Naked Attraction Norge, Insider, Skinnet bedrar