Premieren på Null stjerner gjør TVNorge til kommersiell vinner
178 000 fikk med seg premieren på Null stjerner på TVNorge og discovery+ i går, og programmet var det mest sette programmet på discovery+. Skinnet bedrar og Alle mot alle fortsetter å levere solide seertall og TVNorge var største kommersielle TV-kanal i primetime i går, med en andel på 20 prosent i den kommersielle målgruppen.
– Vi har gledet oss skikkelig mye til å vise fram Null stjerner, dette underfundige, varme og gøyale reiseprogrammet med hele Norges Linn Skåber og Ine Jansen, to av landets morsomste mennesker. Måten de møter og kommer i kontakt med mennesker på, åpner både for varm humor, men gir også utrolig fine historier fra de rareste steder rundt om i verden. Vi gleder oss veldig til fortsettelsen, og er utrolig stolte av alle involverte, både foran og bak kamera, sier ansvarlig redaktør i TVNorge og programdirektør i Warner Bros. Discovery i Norge, Magnus Vatn.
Tredje episode av Skinnet bedrar, hvor ulike kjendispanel får testet hvor gode de er til å avsløre bløffmakere, ledet av Ronny Brede Aase, hadde 159 000 seere og Alle mot alle, som er inne i sin åttende sesong, leverte også solid, med 132 000 seere.
– Når vi har som mål å levere fantastisk underholdning og fortsatt være best på humor, er det veldig gøy at nye konsepter som Null stjerner og Skinnet bedrar appellerer til seerne der ute. Når i tillegg Kloppen, Almaas og Alle mot Alle leverer en knall-sesong kan vi ikke være annet enn vanvittig fornøyde, sier Magnus Vatn.
Kontakter
Marianne Aambø
PR & Communications Manager Norway71° nord, Null stjerner, Alle mot alle, Kongen befaler