Kommer på HBO Max i første halvdel av mai

2 mai 2024

Dette er de nye seriene, dokumentarene og filmene som kommer på HBO Max i første halvdel av mai, frem til den nye strømmetjenesten Max lanseres i Norge 21. mai.

21. mai lanserer vi vår splitter nye strømmetjeneste, Max, i Europa.

Max tilbyr innhold fra HBO Max og discovery+ på ett sted. I tillegg til nye funksjoner, kan seerne glede seg til å oppleve et utvidet innholdsbibliotek som spenner sjangre som drama, true crime, komedie, dokumentar, reality, mat, familie, hjem og sport – noe for ethvert humør.

Den nye strømmetjenesten bringer alt det beste innholdet fra HBO Max – som Warner Bros.-filmer, HBO Originals, Max Originals, Cartoon Network, innhold fra DC-universet og mye mer – sammen med live sport og innhold fra seernes favorittkanaler som TVNorge, TLC og Discovery. Denne sommeren blir Max også det eneste stedet du kan se absolutt alt fra De olympiske leker i Paris 2024.

Derfor er dette den siste pressemeldingen om innholdet som kommer til HBO Max, og fra og med mai deler vi en månedlig oversikt over alt det fantastiske innholdet du kan se på Max i Norge.

HØYDEPUNKTER PÅ HBO MAX I MAI:

Hacks sesong 3 – Premiere 2. mai

Jean Smart og Hannah Einbinder er tilbake i tredje sesong av den Emmy-vinnende og kritikerroste Max Original-komedien Hacks. Ett år har gått siden de skilte veier, og nå nyter Deborah Vance (Smart) suksessen hun opplever med sin standup-spesial, mens Ava (Einbinder) søker nye muligheter hjemme i Los Angeles. Skuespillere som vender tilbake i sine roller fra forrige sesong inkluderer Paul W. Downs, Megan Stalter, Carl Clemons-Hopkins, Kaitlin Olson, Christopher McDonald, Mark Indelicato, Rose Abdoo og Lorenza Izzo. Gjestestjerner i den nye sesongen inkluderer J. Smith-Cameron, Helen Hunt, Christina Hendricks, Christopher Lloyd, Dan Bucatinsky, George Wallace og Tony Goldwyn. Showrunners og skapere av Hacks er Paul W. Downs, Lucia Aniello og Jen Statsky.

Ni episoder, to episoder slippes ukentlig.

Turtles All The Way Down (Max Original spillefilm) – Premiere 2. mai

En film fra New Line Cinema og Temple Hill, basert på John Greens bestselgende roman med samme navn, regissert av Hannah Marks. Hovedpersonen i Turtles All The Way Down er 17 år gamle Aza Holmes (Isabela Merced). Det er ikke lett å være Aza, men hun gjør sitt beste... Hun prøver å være en god datter, en god venn og en god student, samtidig som hun sloss mot overveldende angst og en endeløs strøm av tvangstanker som hun ikke kan kontrollere. Når Aza gjenopptar kontakten med sin barndomsforelskelse Davis, begynner hun å lure på hvordan hun skal kunne oppleve lykke, vennskap og kjærlighet på tross av disse utfordringene. I tillegg til Merced, inkluderer rollebesetningen Cree Cicchino, Felix Mallard, Maliq Johnson, Poorna Jagannathan, Judy Reyes og J. Smith-Cameron.

Pretty Little Liars: Summer School – Premiere 9. mai

Etter alt de gjennomgikk i Pretty Little Liars: Original Sin, trodde kanskje de vakre, små løgnerne at de nå kunne puste lettet ut, men så oppdager de at det finnes en skjebne verre enn døden – de må gå på sommerskole. Men skolen, Millwood High, er ikke det eneste som kommer i veien for morsomme sommerjobber og nye forelskelser. En ny skurk, som muligens har en tilknytning til A, har ankommet byen. Denne generasjonen av Pretty Little Liars spilles av Bailee Madison, Chandler Kinney, Zaria, Malia Pyles og Maia Reficco. I øvrige roller ser vi Mallory Bechtel, Sharon Leal, Alex Aiono, Jordan Gonzalez og Elias Kacavas. Serien er skapt, skrevet og produsert av Roberto Aguirre-Sacasa (Riverdale, Chilling Adventures of Sabrina) og Lindsay Calhoon Bring (Chilling Adventures of Sabrina).

Åtte episoder. To episoder slippes på premieredagen, etterfulgt av én ukentlig.

Smiling Friends sesong 2 (Adult Swim) – Premiere 13. mai

Den populære animerte komedien fra Adult Swim, Smiling Friends, er tilbake med en andre sesong. Smiling Friends følger de ansatte i et lite selskap dedikert til å spre glede og lykke i en bisarr, men fargerik verden. I sesong to følger vi Pim, Charlie, Zongo, Allan og Glep videre mens de utfører sine oppdrag som ansatte i Smiling Friends, enten de må hjelpe en avdanket karakter fra et videospill, reparere et ødelagt ekteskap, eller komme den amerikanske presidenten til unnsetning. Serien er skapt av Michael Cusack (YOLO: Crystal Fantasy) og Zach Hadel (Hellbenders), og er animert av Princess Bento Studio.

Åtte episoder. To episoder slippes på premieredagen, etterfulgt av én ukentlig.